מה אתם הייתם עושים?
עם תינוק בן חודשיים ושלושה שלא מצליח לישון בלילות, שמחכך את רגליו זו בזו,
מגרד את ראשו בסורגי המיטה ומעביר את אגרופיו הקמוצים על גופו – בניסיונות נואשים להקל מעט על הגרד הבלתי פוסק?
אנחנו, בעמותה הישראלית לאטופיק דרמטיטיס החלטנו לעשות מעשה.
לא נחנו ולא שקטנו. חיפשנו פתרונות, הכל כדי שלא ייאלצו אחרים לעמוד כך לבד מול כל העולם, מול הרופאים, המערכת והעולם החברתי שלא נותן סיכוי.
מאז שהוקם הארגון בשנת 2014
• אנו מלווים הורים וילדים חולים
• אנו תורמים לכל פונה מהידע שצברנו ומניסיוננו האישי
• אנו ממשיכים כל העת לפתוח את הלב ולעזור לחולים נוספים שמגרדים את עצמם לדעת.
"אנחנו לא לבד עוד", חשים המתמודדים.
"עוטפים אותנו בתמיכה ובאוזן קשבת, בסיוע מורלי ורגשי, טכני ומעשי".
שוב ושוב מודים לנו ההורים בעיניים דומעות: "קיבלנו ילד חדש"!
כאן ההזדמנות שלכם להיות שותפים לעשיה הגדולה הזאת,
תנו לנו כח להמשיך לעזור.