הלוחמים שלנו חזרו

מאת בוגרי אפעה (ע"ר)

לוחמי פלוגה ד חזרו הביתה !!

תורמים: 7

הורי פלוגה ד היקרים , חיילי הפלוגה שבו הביתה למנוחה קצרה ולחיק המשפחה האוהבת והתומכת, מסבב הלחימה הנוכחית בלבנון . עמותת בוגרי אפעה עושה כמיטב יכולתה ללוות את הלוחמים והפצועים בעת הלחימה, לקבל את פני הלוחמים בחזרתם ולהעניק להם את תשומת הלב הראויה. עם חזרתם השתפנו בארגון ערב גדודי ייחודי לציון סיום שלב זה של הלחימה בו כל לוחם זכה למגוון תשורות. העשייה השוטפת של העמותה, מבוצעת על בסיס משאבי העמותה הקיימים. כעת, אנחנו פונים אליכם, בבקשה לתרום לעמותה על מנת שנוכל להרחיב את הפעילות ולהמשיך לסייע ללוחמים במגוון פעילויות. (תרומתכם מוכרת לצרכי מס)

אודות העמותה

בוגרי אפעה (ע"ר)

קהילה וחברה

מטרת העמותה היא לחבר ולאגד מחדש את כל יוצאי גדוד 890 לדורותיהם נשים וגברים כאחד. לוחמים ותומכי לחימה ששירתו בגדוד הצנחנים ומשרתים כעת ומשפחותיהם , נפעל ביחד למען השגת מטרות העמותה ולמען יצירת קשרים חברתיים והתעוררות לעשיה משותפת כעזרה סיוע ותמיכה בלוחמים הפגועים בנפשם

מספר עמותה: 580721363

amuta890@gmail.com

צפו בעמותה ב-Jgive

תרמו ב-Jgive